I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday 14 December 2011

Kerinduan Bersemi...

15/12/2011...

jam 3:06 minit pagi... di saat semua insan laen senang nyenyak di buai mimpi,,aku pula sibuk melakar rahsia hati ,,entah mengapa sebak semakin terasa,,sedih pilu usah di kira...apabila itu semua terjadi,,maka tercipta la sesuatu yang di panggil rindu...Sesungguhnya memang aku merindui,,aku rindukan mu umie....abah...dan adikku yang laen..3 minggu x berbicara,,3 bulan x bersua muka...bagiku ibarat bertahun lamanya,,,huhuhu,,sedih..hanya di blog inilah curahan ikhlas dari jiwa yang mampu ku coretkan...

umie...abah..ketahuilah bahawa anakmu ini sungguh dan amat merindui dirimu...tp apakan daya mase dan hari menghalang kite dari bersua...insyaallah jika di izinkan ALLAH 23/12 ini kite akan bertemu jua..umie aku amat rindukan makanan yg di masak oleh mu,,gurau sendamu,marah dan semuanya...sesungguhnya segala mase dan kenangan kite bersame di rindui sentiasa...

abah...kau kesayanganku,,,ketahuilah bahawa aku amat merindui nasihatmu,usikanmu,gurauanmu dan segalanya galanya...ingin rasenya aku kembali ke zaman kanak2 ribenaku agar dapat ku ulangi semua kenangan manis kite dahulu...abah aku di sini mendoakan agar di kau sentiasa chat dan gembira selalu...cacatan ini ku tuliskan kerana tidak sanggup lg menahan segala rindu terhadap umie dan abah...

Okeh,,,setelah semua rindu ku curahkan aku kini kembali menjadi ceria seperti nameku farah farhana..hihihi..tp kadang pelik gk aku rase skang ini aku mnjadi semakin sensitif plak,,mungkin proses untuk mnjadi matang kot,,setelah lame tidak menulis aku kembali membuka lembaran baru...aduh pening tp nk wt cm ner terpaksa la ku tempuhi jua hihihi...ok lah kat cni aku nk bgtaw kt  u all,,mcm la ramai sangat yg bc blog aku hehehe,,yg aku sudah dapat menerima segalanya,,pahit manis sebagai student,,suka duka sebagai sahabat,,seksa dan lara sebagai ..... semua itu membuat aku menjadi semakin tabah...yeeess dat's right..seperti kate pujangga pengalaman mengajar kite mnjadi lbh dewasa...

so mata dh ngantuk,,apa lagi tidoq la kate chek s kn,,xmo tidoq pon ada klaih besok..huhuhu,,terpaksa naa..pape pun semoga tahun yg mendatang akan menjadi lebih ceria dan gumbira dari tahun yg sebelum nie...AMIN......till we meet again,,pen off.....











No comments:

Post a Comment