I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 18 June 2012

cERIta IKhlas dARi Hati

Entry nie wlaupon agak lame tp ianye x pernah luput dari ingatan dan jiwa...d cnilah aku mngenal erti kasih sayang sesama saudara seislam...dapat di lihat kekuatan ukhwah mereka yg mantap walau dr latar belakang yg berbeza..mereka berlainan negeri,status,loghat percakapan tp mereka bagaikan satu....kagum aku melihat mereka,,ohhh walaupon nasib mereka agak sedih d bndingkan dengan kite,,tp mereka di lihat agak kuat pada pndangan mata kasar,,dalam hati hanya ALLAH YG tahu...

Alhamdulilah sangat bersyukur kepada ALLAH kerana di beri peluang n d bukakkn pintu hati ni,untuk mencuba turut serta dalam progran yg sungguh bermkna nie,,Walaupon berbgai bagai dugaan n halangan yg aku tempoh,,tp itu semua x mematahkan hasrat hati ini....akhirnya setelah tekad di bulatkan,azam di semat..aku terus melangkah,,berbekalkan dengan sedikit ilmu n niat yg padu...maka aku pom turut serta mnjadi dai'e yg serba kekurangan brbnding dengan mereka yg laen...



Walaupon 1001 satu persoalan yg mnjengah ke dalam fikiran,,Mampukah aku memikul tnggungjwb ini??,,diri ini pom x ckp sempurna untuk mnyemprnakan org laen,,bagaimanakah situasi yg aku akn hadapi??adakah aku layak brkongsi sedikit ilmu dengan mereka??huhhh bermacam macam soalan laen yg mnghantui mndaku tika itu...SETELAH mendapat sedikit kekuatan maka aku mnjadi salah seorang fasillitator merangkap sahabat,kakak,guru n ibu kepada mereka,,di bawah satu program LAYAR KEINSAFAN: UKHWAH DI TAUT,DAKWAH DI SEMAI"


muka takott,,nervess,semangat,,blurr hehehe..gmbr dsnap oleh staf kewaja


ucapan perasmian n pmbukaan
pengarah program saudara TARMIZI BIN  YAHYA,,seorang yg berpotensi untuk menjadi pemimpin kelak.
PERSEMBAHAN SKETSA DR kami FASILITATOR sebagai penutup program
bergambar bersama PENGASAS KEWAJA sblm berangkat pulang
Memory tercipta,kenangan di bina,,ukhwah di semai,,,cewah cm  slogan plak hehehe,,tp 1001 kenangan membawa seribu kesan yg akan di ingati selamanyer.... =D


P/S SEMUA GMBAR2,,adalah hak milik kewaja,,jadi memang jd kesalahan jika snap gmbr dr depan ..so hasilnya sesetngh gmbr terpksa d ambil dr belakang untuk mngelakkan sensitiviti n kontroversii... =)

No comments:

Post a Comment