I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday 26 June 2011

KaU yAng BeRnaMA sAHabat

Aku rase xcited plak nk menulis mlm nie mklumlah dh lama x menulis gk rasenyer...entry malam nie rase cm nk cite sal sahabat plok,kalu ore klate oyk saeng la,,omputis plok pnggil frenz hehehe......wokeh kite cite sal frenz aku yg paling terdekat ye,,geng2 aku yg dr skul lama Maahad Rahmaniah yg sama study ngn aku kt usim nie...

first teman@saeng sekampong aku mex da n biah...hihihihi,,law nk citer bnyk sangat knangan aku ngn mereka ber2,,bersahabat sejak dr skolah menengh sampai la lonie....mex da jenis yg giller same cm aku,,,agak emo la sket,,,suke tacing g2,,arap2 jgn la die bc entry aku hk baru nie...mau pecoh kk1 nie law die tw aku oyk gni hehehe....orenyer agak bekeng ngn seriuzz sket,,tp baek,,suko gk tulong2 aku mase skoloh dlu..

okies skang cite sal biah plok,aku tw die x kn bc punyer coxz die x tataw gue ada blog hihihi...biah plok orgnyer mnis g2 suda berpnyer,,so ore laen x de can la...sowie,,@ i'm sory kate amir raja lawak,,hihihi..mace mex da biah jugk jenis gler2,,kire bleh kamceng la...kuat ngepek gk,,aku rase la tp x tw la btol ke x,,huhuhu,,agak pnyabar n bnyak gk tulong aku..yah kalu la mu bc aku pnyer blog nie iku ingin mngucapkn tq berjuta tq coz bg aku pnjm muto 2,,Bak kata pok loh BADAWI jasemu di kenang...hehehe

n da laz skali mex fa@amoiii..mex da skmo pnngl die amoi,,hihihi..comey pa...gadis berspek yg tnggl d sg duye,,alfa gk membr rapat kami mase skolah arab dlu,,law time blik skoloh dlu lepak luu kt JOHANAH,,nie semua idea mex da...pape pun alfa jugk prnah mnjadi spy aku suatu mase dlu hihihi,,fa tq jasemu jgk ku kenang... =)

so tamat la cite sal saeng2 aku,,di harap entry kali nie x membosankn yee,,,,=) ...rasenyer ingin kembali bersame dengn mereka seperti dlu,,tp apakan daya masa mncemburui kite hehehe,,jiwang jap aku... 
keh law ado mase 6t aku upload yer gmbo2 mereka,,, =D


No comments:

Post a Comment