I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 5 August 2011

KebaHAGIAn daLAm pERpisaHAN

Mungkin benar apa yg di katakan mencintai x semestinya akan memiliki....tp mestikah cinta sejati akan kecundang akhirnya???pertanyaan yg menjadi tnda tnya aku selama ini...mungkin entry aku kali ini akn 
di lihat sedikit jiwang n emosi tp inilah yg terjadi kepadaku...


setelah agak lama menyepi dalam berblogging nie,,aku kembali dengn menggunakan tittle nie,,biarlah apa
apa yg org nk kata tp inilah entry terbaru aku curahan rasa hati aku....sedih mood sedih smkin ketara di muka dan d jiwa...aku kini ibarat sebuah kristal kosong yg suram,kusam dan x bermaya....


SEBENARNYA,,,curahan hatiku ini terjadi setelah aku mngalami sebuah peristiwa sedih dlm idupku...
sepi itu yg aku rasakn kali ini,,aku sepi tnpamu,,sedih kerana mngetahui bahawa kau bkn millikku lg,,
aku x mahu ini terjadi tp biarlah tkdir mnentukn segalanya...


aku rasa ingin kembali ke masa silam di mana semua mns dan pahit mnjadi satu,,aku epy dan pada 
saat itu aku merasakan akulah insan yg bertuah kerana di cintai org yg aku cintai...walaupon aku tahu
ianya mustahil tp aku aku msh mnghrpkn yg masa itu akn kembali lg..


lupakah kau kenangan kita d waktu dlu,,walaupon entry ini ku tulis mngikut kata hatiku tp aku x mampu
lg memikirkan apa yg akan terjadi pada hubungn kita...sungguh aku x snggup untuk memikirkannya...
kenapa semua ini berlaku d saat aku ingin berubah seperti dlu?:??MENGAPA!!!hanya kamu yg dpt
mnjawabnya..


mungkin bagimu perpisahan adalah satu cara untuk kau membls dendam,,tp pernahkah kau fikir perasaan insan yg sakitkn ini,,aku seperti x mngenali siapa kau sekarang,,aku x tw adakah aku yg berubh @aku yg
merasa kau berubh,,hnya d blog inilah luahan perasaanku curahkn agar segala kesedihan dan beban d ati nie terlerai...


kepada kamu mr f,,ku Doakn agar kau bahagia bersamanya,,mngkn tertulis yg jodoh kite hnya setakat ini,,
memang berat aku ingin menerimanya tp sudah tersurat,,sungguh jauh dr lubuk atiku aku x inginkn perpisahan  
sngguh bnyk kenangn pahit,mns antara kau dan aku...aku taw yg kau x mngerti curahan ati nie kerana kau
x kn membacanya dan tidak mngetahui kewujudn blog nie...


puas aku mncari kesalahn diri tp tidak aku ketahui,,mngkin ini perasaan yg kau smpan sewaktu dlu akhirnya berjaya kau luahkan,,bersamaku mngkin kau tidak bahagia dan mngkin bersamanya kebahagian tercipta.,,akhir kata jika kau membaca blog ini aku mohon maaf ats apa yg berlaku sewktu kite bersama,,tawa,suka,duka akn mnjadi knangn buatku..n last,,ku doakn kau bahagia dengnnya kerana die yg kau cinta..mungkin kebahagian bkn milik kite ber2,,salam....

No comments:

Post a Comment