I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday 12 September 2011

KemBali BErsaME....

Cewah tajuk mantop sehh...hihihi,,apehal aku lark nie gna johor pnyer slank kahkahkah....


alahai eden nk wt entry jiwang ag nie hehehe,,mood dlm aty ada taman...
selepas peristiwa cedih melanda aku d bulan rmadhan yg lalu,,,aku kembali ceria
seperti nameku Farah Farhana Mohamad.....


meh2 cik pooh nk story kihkihkih lucu gk sebut pooh nie,,ada la clazmate aku tue
asyik pnggil aku pooh jew time nk mnje2 hahahaha,,,cewah epynyer aku.....
la back to da topik,,aku dh rujuk kembali ngn pk weku,,kuang9..ayt klise....tol la cm x
caya kn,,hihihihi...aku kembali bersame mase seminggu nk raye,,epy2 mklumlah ada gewe
blik hahaha...


nk tulis ayat jiwang sket nih,,,epy atiku bile kami kembali bersame,,setelah melalui duka,
keciwa dan merana,,akhirnya kebahagian kembali mnjelma...ary rayeku kembali bermkna n
aku epy gler2 hihihihi...meh nk citer sket pngalaman pts cinta,,huhuhu,,,btol la org kate make
x lalu,mndi x bsh,tdow x lena...huhuhu,,siksa jiwa dan ragaku huhuhhu....


law bleh x mo la perkara i2 berulang lg,,tp cm tajuk lagu new boyz 2 kn,,SEJARAH MNGKIN
BERULANG kn tp bgku x mo la jd g2 ag,,seksa wooo wa ckp lu,,hihihi...tp atas perpisahan 
yg sementara 2 la mngajar aku erti mnghargai insan yg kite cinta,,menyayangi die lbh dr die cygkn kite
...angau kejap aku idup mase 2 hnya bersulamkn air mata huhuhuhu,,aku mnjadi seperti baby kecik yg
asyik menangis kerana laparkn susu,,begitu la ibaratnyer aku,,mnjadi cenggeng..emosi  mdh tersentuh n mcm2 lg la...


okeeeeh!!!!stop cite hal lame kite bkak buku baru,,,cerite bahagia aku bru bermula,,cewah....hihihi,,cm jd cinta pertame kali plak aku nie,,hehehehe,,kehidupan aku sebagai pelajar bru nk mula,,6t entry baru aku story mory ag ek....yang penting aku nk ckp kt semua KU BAHAGIA!!!!! HEHEHE,,Trademark yg aku selalu ckp kt aisyah n k.dayah hihihi.....AKU CYG DIE,,cyg cangat2....MIE&RAH 4EVA,,arap2nyerlah..
hahahaha...yg penting aku akn mnjaga hubungan ini dengan sebaiknyer walau aku x tw di mana pengakhirannyer.....DOAKAN KAMI YER!!!!Cayang smua MMMMMUUUUAAAHHH......

No comments:

Post a Comment